Tuesday, December 14, 2010

Zenny @ Manila: Day 1

Lawatan Sambil Belajar
SPLASH RESEARCH INSTITUTE

MANILA, FILIPINA
Hello!!!! Zenny sungguh bertuah cos minggu lepas, Zenny berpeluang mengunjung ke negara Filipina dan bersama2 kawan2 Zenny dan rakan2 media, Zenny visited the Splash Research Institute & office mereka di Manila. Zenny amat bersyukur kpd Allah S.W.T kerana rezeki yang dikurniakan kepada Zenny dalam 2-3 bulan ini. Zenny would also like to thank Alan Thoo, manager Zenny.. dan syarikat pengurusan Zenny, Giant Ants Talent Hub, kerana menguruskan segala-galanya bagi perjalanan Zenny dari KL-Manila & back! Orait... so, hari pertama.. kami berkjunjung ke Splash Research Institute di mana segala research, product testing dan packaging di buat di sana. Kumpulan kami terdiri daripada rakan media spt Kak Diana Surya, Kak Izra dan Abg Botak yg holiday bersamer2 kami (hehe)... Manager Zenny Alan Thoo, dan dua org lagi kawan2 dari kelab Leo and Lions ~ Marcus, Steven & Jeremy.

kawalan sekuriti & kualiti + hygiene mmg hebat!
Zenny di pejabat Splash Manila
Zenny bersama En. Ace (kiri), Naib Presiden Bhgn Antarabangsa &
En. Eric, President Syarikat Splash




 

BERKUNJUNG KE FITNESS FIRST, MANILA
Selepas saja Splash, Zenny rush pula ke Megamall (bukan Mid Valley yaaa! haha), tapi megamall Manila! Zenny dijemput ke sessi Lose Big Team oleh Fitness First Manila! Di sana, bertemu pula dengan kawan2 baru. They were so friendly! Reallllyyyyy!

Ramai yang ingin tahu mengenai "secret tips" untuk Zenny yang
berjaya mengurangkan berat badan sebanyak 32KG
dalam masa yang begitu singkat pada masa
Biggest Loser Asia Season 1 dulu....
So, Zenny pun memberi nasihat dan juga semengat kepada mrk tu.

All talk only and no action? Mana boleh! huhuhuhu... Selepas saja sessi perbualan, kami pun ke dewan untuk membuat standard exercise... and seterusnya Zenny bersama2 kumpulan Lose Big Team tu sehingga selesainya sessi gym mrk tu!

Alright.. dah lewat dah... nanti Zenny update-kan Day 2&3 k? Buhbye!!!!

No comments: